נתניהו חשף: "מתקן גרעיני שני סודי בטהרן" ומכה באירופאים: "תתעוררו"

    מוטי סבן 7 Comment on נתניהו חשף: "מתקן גרעיני שני סודי בטהרן" ומכה באירופאים: "תתעוררו"

    מעל בימת האו"ם, חשף נתניהו במהלך נאום מרשים שיזכר לדורות, מתקן גרעיני איראני סודי שאוצר בתוכו כ-300 טון חומר רדיואקטיבי | ראש הממשלה פנה לאיראן ולחיזבאללה ואמר: אנחנו יודעים הכל על מה שאתם עושים" וגם הזהיר: "נפעל נגדכם בכל מקום" | קרב חייו

    קרב חייו איראן עם מתקן סודי וחיזבאללה עם האיום הגדול ביותר כנגדינו
    11:48
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on צפו: הכנסייה הגדולה של לב לאחים במעמד גדולי ישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מי שחתום על המהפך בעולם כנגד איראן ועמידתה בפני קריסה כלכלית טוטאלית, הוא לא אחר מראש הממשלה בנימין נתניהו, רק הוא לבדו כנגד כל מדינות העולם הצליח בצורה בלתי רגילה להכריע את הכף לטובת ישראל, והכל בזכות ההסברה המצויינת שלו הקשרים שהוא טווה באופן אישי והיכולת שלו להשפיע על מנהיגי העולם.

    היום (חמישי) שבנימין נתניהו עמד על בימת העולם לעיני כל העולם, הו נשא את הנאום הטוב ביותר שלו בבניין האו"ם והוא השמונה במספר. נתניהו פתח במיידית בנאום קשה המכוון לאוזניים האירופאיות הרדומות לסכנת איראן.

    "כשדיברתי כאן לפני שלוש שנים, ישראל עמדה לבד. מתוך 200 מדינות, רק ישראל התנגדה להסכם עם איראן". נתניהו הסביר את גודל הטעות בהסכם "התנגדנו כי זה איים על עתידנו ועל הישרדותנו התנגדנו כי הדיל צייר את הנתיב של איראן לנשק גרעיני. זה תדלק את הקמפיין של איראן להשתלטות במזרח התיכון. הדיל התבסס על שקר שאיראן לא מחפשת להתחמש בנשק גרעיני".

    עוד אמר נתניהו: "ישראל חשפה את השקר השנה בפברואר. ביצענו מבצע לתוך מסמכי הגרעין האיראני. השגנו למעלה מאלפי מסמכים שהוחבאו בלב טהרן, הצגתי בחודש מאי את הראיות משם, על התוכניות של איראן להשיג נשק גרעיני ולהונות את הקהילה הבינלאומית. שיתפנו את המידע הזה עם מדינות החתומות על הסכם סבא"א, אבל המדינות האלו לא עשו שום דבר ולא דורשים מאיראן לגלות דבר".

    וכאן נתניהו עבר לחלק הדרמטי של הערב: "לכן, החלטתי לחשוף היום דבר נוסף ששיתפנו בו את סבא"א, וכמה סוכניות ביון נוספות. מה שאני עומד לומר לא הוצג באופן פומבי לפני זה, וזו הפעם הראשונה בה אני חושף שלאיראן יש עוד מתקן סודי". אמר בפאתוס מודיעין שהדהים את העולם.

    .

    ראש הממשלה תיאר את המבנה: "הוא נראה כמו מבנה תמים בלב טהרן, אבל אני רוצה להראות לכם איך הוא נראה", והרים את תמונת המתקן הסופר סודי בלב טהרן והציגה לעולם בפשטות "לאלו בבית שמשתמשים בגוגל ארץ, הוא נראה תמים, אבל יש שם פעילות גוברת והולכת בימים האחרונים".

    ראש הממשלה רמז בדבריו שהמידע הנוכחי כבר שותף עם מדינות אחרות: "יש שם חומרים רדיואקטיביים. מדינות שמות לב שלאחרונה יש שם פעילות רבות, האנשים שהולכים וחוזרים שם הם גורמים רשמיים איראניים שמנסים לנקות את המתקן הזה מאז שחשפנו את הקודם. הם פינו משם חומר רדיואקטיבי, הוציאו אותו ופיזרו אותו סביב טהרן כדי להעלים ראיות".

    נתניהו פנה אל ראשי השלטון בטהרן בזלזלזול ואמר: "הממשל המסוכן של טהרן צריכים לדעת שהם יכולים לקנות חומר רדיואקטיבי באמזון רק בארבע מליון ריאל".

    ראש הממשלה חשף מידע מדוייק על הנעשה בתחומי המפעל הסופר סודי בטהרן: "הם עדיין צריכות לנקות, היו שם לפחות 15 מכולות מלאים בחומר רדיואקטיבי. כל מכולה יכולה להחזיק 20 טון חומר. כלומר, מדובר ב-300 טון של חומר רדיואקטיבי. חייבים לשאול למה איראן שומרת שני מתקנים סודיים? אחרי שדרום אפריקה ולוב ויתרו על התוכנית הגרעינית, הם ישר הרסו את המתקנים".

    ראש הממשלה הסתער על המסקנה הכל כך פשוטה: "התשובה הפשוטה לשאלה הזו היא שהם מעוניינים לפתח נשק גרעיני. הם תכננו להשתמש במתקנים הללו בעוד כמה שנים כשהזמן יהיה מתאים להגיע לפצצה. אבל, תהיו בטוחים שזה לא יקרה, כי כל מה שאיראן מחביאה, ישראל תמצא" הצהיר נתניהו לאוזני שלטון האייתולות באירן.

    נתניהו פנה בנחרצות לדיקטטורים הערביים ולארגוני הטרור באזור ואמר: "נמשיך לפעול נגדכם בסוריה, בלבנון, בעיראק וכל מקום שנצטרך לפעול, כדי להגן על המדינה שלנו ולהגן על אנשינו. לפני שלוש שנים, קצת לפני שהעסקה הושלמה, שאלתי כאן האם מישהו מאמין שלתת כסף ונשק למשטר האיראני יוצא מהפה את התיאבון שלהם למתקפות. אז האמינו בזה, האמינו שהמשטר האיראני יהיה פתוח יותר לשלום. הם ישפרו את חיי האזרחים, יפתרו את בעיית המים, יפתרו את בעיית החשמל, בתי החולים ובתי הספר. זה לא קרה. איראן המשיכה לשמן את מכונת המלחמה שלה"

    בהמשך נאומו חשף ראש הממשלה את מפעלי הטילים המדוייקים בלבנון המהווים את האיום החמור ביותר על ישראל. ראש הממשלה תקף את הצביעות האירופאית ומצב התרדמת שבו הם נמצאים, בעוד הם מקבלים את נשיא איראן בשטיח אדום, סוכנים איראנים מנסים לבצע פיגועים בלב אירופה.

    ראש הממשלה תקף את המתקפות על חוק הלאום: "רוב המדינות כאן באולם, יש להם שפה רשמית אחת במדינה למרות מיעוטים רבים שחיים אצלם, יש להם סמל של צלב על הדגל, יש להם לאום אפי' שבתוכם חיים גם מוסלמים או נוצרים, רק מה שנוגע לישראל אנחנו נבחנים בסטנדרטים אחרים. זאת האנטישמיות הישנה".

    ראש הממשלה סיים את נאומו בגאווה יהודית על הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון, ההישגים הטכנולוגיים, הרפואיים ובמדע המשפיעים על כל העולם. ראש הממשלה סיים את דבריו: "אני גאה לייצג את עם ישראל בעולם".



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      ברוך השם שנתן לנו שליח כמו ביבי

    2. 6

      לא מדוייק השוויון שמנופף בו נתניהו, אין שוויון במדינה לחרדים
      חרדים מקבלים פירורים בכל מה שקשור למשאבי החינוך, ומבוקרים על תקצוב זה
      בסטנדרטים ששום גוף אחר ממגזרים אחרים במדינה לא מתבקש לעמוד בו, וגם עבור פירורי לתקצוב אלו נדרשים החרדים להמיר את אורח החיים שלהם ולהשתנות!

    3. 5

      אוי ואבוי לכאלו שנתניהו הוא שליחם

      1. שוטה מדבריך נשמע שאתה ממעיט מערכו של יהודי ובנוסף יש לו זכות אבות

      2. תחשוב פעם הבאה שהידים שלך ליד המקלדת מה ההצבעות שלך מקלידות